Friday, January 4, 2013

Oh dear, how sad, never mind

From the New York Times report on the sale of Al Gore's Current TV to Al Jazeera, via Mike Allen's Politico Playbook: "people with direct knowledge of the deal pegged it at around $500 million, indicating a $100 million payout for Mr. Gore, who owned 20 percent of Current. Mr. Gore and his partners were eager to complete the deal by Dec. 31, lest it be subject to higher tax rates that took effect on Jan. 1. … But the deal was not signed until Wednesday."

No comments:

Post a Comment